E-LearnSchool

برای دیدن آموزش ها و ورود به کانال یوتیوب ما روی عکس زیر کلیک کنید↓

آموزش بلندر صفر تا صد رایگان :

ایلرن اسکول مرجع کامل آموزش بلندر تمام تلاش خود جهت تولید آموزش های کاربردی و مفید در حوزه گرافیک سه بعدی را بکارگرفته است تا سبب رضایت شما کاربران عزیز گردد.

در پکیج آموزش بلندر (صفر تا صد)، تمرکز اصلی بر آموزش نرم افزار بلندر بصورت کاربردی می باشد. بطوریکه هر فرد علاقمند به این حوزه باداشتن حداقل دانش و آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی بتواند تبدیل به کاربر حرفه ای نرم افزار بلندر شود. در نتیجه افرادی که تمایل به استفاده از این آموزش ها دارند نیازی به آشنایی قبلی با نرم افزار بلندر و یا سایر نرم افزارهای گرافیکی نداشته و با یادگیری این آموزش‌ها براساس مسیری که تعیین شده می‌توانند در کوتاه ترین زمان به اهداف خود دست یابید.

روند تدریس آموزش بلندر:

روند تدریس آموزش بلندر،در این آموزش‌ها تلاش شده تا کلیه مطالب در قالب آموزش های مقدماتی و پیشرفته (آموزش صفر تا صد بلندر) تهیه و در اختیار شما قرار گیرد.

بطور کلی این آموزش‌ها بصورت پک آموزشی Blender Essentials & Fundamentals و همچنین پک های آموزشی پیشرفته تر و پروژه محور تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

نحوه تدریس آموزش بلندر (صفر تا صد) :

همانطور که از نام دوره آموزشی مشخص است این دوره ، آموزش صفر تا صد نرم افزار بلندر البته در حوزه سه بعدی سازی است . بطوریکه افرادی که این دوره آموزشی را طی کنند با کلیت گرافیک سه بعدی و ماژول های اصلی آن یعنی مدلسازی آبجکت ، کاراکتر ، فضا و لوکیشن و …. دیجیتال اسکالپتینگ و  همچنین ریگ و انیمیت کاراکتر ، کار با دوربین ، داینامیک و فیزیک و جلوه های بصری ، یو وی مپینگ و تکسچرینگ برای اعمال بافت و طرح ، متریال دهی و کار با شیدینگ نودز برای ایجاد خصوصیات مواد و در نهایت نورپردازی و رندرینگ آشنا خواهند شد .

از نکات مثبت در این سری آموزشی ، یادگیری بر مبنای ورود به بازار کار می باشد . به این  معنی که کلیه مواردی که در هر قسمت مورد توجه شرکتها و استودیو ها می باشد معرفی و تاکید می شود و تلاش شده تا مطالب و جزییاتی که به افراد برای موفقیت بیشتر در پروژه ها و یا محیط کاری کمک می کند بیشتر تمرکز گردد.

 همچنین بنای این سری آموزش ترکیبی از آشنایی فاندامنتال در بخشهای ذکر شده در بالا و استفاده از آنها در یک پروژه در طول آموزش می باشد . بطوریکه در ابتدا در هر بخش با کلیت ، دستورهای پرکاربرد نکات فنی و جزییات ، تنظیمات و دستورها آشنا می شوید سپس در پروژه ها آن موارد به دفعات تکرار و استفاده می شود تا به دلیل تمرین و تکرار کاملا در ذهن تثبیت شود .

آموزش بلندر پروژه محور :

از موارد مهم و جذاب دیگر در این آموزش تعریف یک پروژه واحد می باشد که از ابتدا تا انتهای سری آموزشی بر روی این پروژه کار شده و به نهایت می رسد . هدف از اینکار در ابتدا مسیر ذهنی داشتن مخاطب برای آموزشهاست و سپس کاربرد دستورهای آموزش داده شده در یک پروژه واقعی است و همچنین نحوه کار در همه قسمتها با کلیه جزییات فنی را در یک پروژه واقعی تجربه می گردد .

در این پروژه کلیه قسمتها اعم از مدلسازی انواع آبجکت و همچنین مدلسازی کاراکتر ، لوکیشن ، چیدمان و فضا سازی و …. اجرا می شود سپس مواردی همچون دیجیتال اسکالپتینگ ، یو وی و تکسچرینگ ، متریال دهی و نورپردازی و رندر ، ریگ و انیمیت کاراکتر ، کار با دوربینها و تدوین  همگی در طول این پروژه اجرا خواهد شد .

در انتها لازم به ذکر است که این سری آموزشی برای کلیه افرادی که به تازگی با دنیای سه بعدی آشنا شده اند و اطلاعات کاملی از آن ندارند و همچنین این سری آموزشی برای افرادی که کاربر سایر نرم افزار های سه می باشند اما تمایل به آموزش بلندر از ابتدا را دارند مناسب است و سعی شده تا کلیه نیازها در طول آن در نظر گرفته شود .

+ این پک آموزشی پیش نیاز خاصی ندارد!

همچنین این آموزش پیش نیاز خاصی ندارد و نیاز به سخت افزار بسیار قوی و قدرتمند نیز نخواهد داشت . اما استفاده از سخت افزار مناسب ، داشتن قلم و تبلت نوری ، دانش اولیه از کلیات سه بعدی سازی ، مبانی نور و سایه و …. به درک بیشتر و سرعت یادگیری کمک می کند اما به هیچ عنوان الزامی بر آنها نمی باشد .

و در انتها افرادی که این دوره را طی کنند می توانند در حوزه انیمیشن سازی و کارتون و سریال  ، بازی سازی حوزه گرافیک و سه بعدی سازی ، کاراکتر دیزاین و پیش نیازهای تبلیغات …. فعالیت نمایند.

هدف ایلرن اسکول از آموزش بلندر بصورت رایگان :

کلیه پکهای آموزش بلندر با هدف کمک به شما عزیزان جهت آموزش جامع و کاربردی کار با نرم افزار بلندر تهیه و در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

امید به آنکه با ارائه پیشنهادات و نظرات خود در جهت بهبود کیفی آموزش‌ها و خدمات ایلرن اسکول ما را همراهی نمایید.

ایلرن اسکول بزرگترین مرجع آموزش بلندر رایگان